مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی
مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی

برترین ارتش های جهان

نظرات 3 + ارسال نظر




شما در حرفه خود با آدم‌هاى بسیارى ملاقات خواهید کرد. همه آن‌ها مهم هستند و شایسته توجه و ملاحظه شما می‌باشند، حتى اگر تنها کارى که می‌کنید لبخند زدن و سلام کردن به آن‌ها باشد.




دو تا ترک داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم !




رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ زیارتیه میخوام برم امامزاده ریچارد




رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده، چه کار کنم؟ میگه صدای ضبط رو زیاد کن! مملکته داریم؟




به پسر عموم تو مدرسه گفتن با اردک جمله بساز گفته "پدر من اردک است". فک و فامیله داریم؟

م.علی 1390/11/17 ساعت 14:21 http://0351.blogsky.com

سلام علی . . .وبلاگ قبلیمو فیلتر کردن . . بیا تو می بووود . . . به روز کردم . . .راستی ایران تو رده بندی ارتش ۱۲ دنیاست و واما از نظر من اوله . . .

[ بدون نام ] 1390/11/23 ساعت 15:50

داداش در باره نفراط نظامی ایران قم و تهران رو هم بزارن فقط سپاه بالای 300000 نفر نظامی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد