مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی
مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی

...

خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها

دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها

که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر . . .

نظرات 7 + ارسال نظر

یا چنان نمای که هستی، یا چنان باش که می‌نمایی

«بایزید بسطامی»

من اپم

وای منم این عکس رو گذاشتم چه جالب

قوی کسی است
که نه منتظر می ماند خوشبختش کنند
نه اجازه میدهد بدبختش کنند
من اپم :)

خیلی جالبه ها
نظرات منو تایید می کنی
ولی هیچ وقت نمیای و کامنت نمی ذاری خب ادم دلخور میشه
این همه اطلاع رسانی می کنه و در اخر هیچ ...

مردان شجاع فرصت می آفرینند و ترسوها و ضعیفان منتظر فرصت می نشینند.

من یه اپ سیاسی دارم خوشحال میشم نظرت رو بگی :)

paradise 1392/06/10 ساعت 22:49 http://paradise1998.blogfa.com

متشکرم

مروارید 1392/06/18 ساعت 12:21 http://eleze.blogfa.com

سلام...
این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظرباش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد