مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی
مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی

بار دیگر نجاتمان دادند ...!

آخرین گزارشها درباره سقوط یک شهاب سنگ بزرگ در شهر «چلیابینسک» واقع در کوه های اورال در روسیه حاکی است که این شهاب سنگ قبل از اصابت به زمین توسط موجودات فضایی دیگری منفجر شده است.

بر همین اساس روس ها می گویند: این موجودات فضایی مردم را از فاجعه ای بزرگ نجات داده اند.»

به گزارش روزنامه «سیبریان تایمز» روسیه، یک ویدئو بر روی «یوتیوب» پخش شده و نشان می دهد، هنگامی که شهاب سنگ در حال حرکت بود ناگهان موجود کوچکی به سرعت در مسیر آن قرار گرفت و آن را منفجر کرد. طبق گزارش این روزنامه روسیه هیچگونه گزارشی مبنی بر پرتاب موشک به سوی شهاب به منظور منفجر کردن آن شهاب سنگ نداده است.
برخورد شهاب سنگ ، جنجال بزرگی را در روسیه به وجود آورده است بویژه پس از اینکه برخی روس ها بر این باور تاکید می کنند که موجودات فضایی با منفجر کردن آن شهاب سنگ جان میلیون ها تن از مردم این کشور را نجات داده اند.

در همین حال الکساندر کومانیو هماهنگ کننده انجمن «موجودات فضایی» روسیه، گفت: » برخورد یک موجود پرنده فضایی به شهاب سنگ از سه زاویه تصویربرداری شده است و تمام صحنه های این برخورد و متلاشی کردن شهاب سنگ را نشان می دهد».

کومانیو افزود: گزارشات در دست نشان می دهد دو پرنده فضایی یک شب قبل از سقوط شهاب سنگ، بر فراز منطقه ای که شهاب سنگ در آن سقوط کرد ظاهر شده بودند. بنابرین این اتفاقات نشان می دهد که یک موجود فضایی با منفجر کردن شهاب سنگ روسیه را نجات داده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد