مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی
مطالب علمی و تاریخی

مطالب علمی و تاریخی

بروزترین سایت علمی و تاریخی

کشف نشان صلیب شکسته یا سواستیکا روی ماه

جالب اینجا است که این نشان همزمان در ایران و قوم مایا وجود داشته.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرمحمد 1391/09/02 ساعت 14:55 http://rahatchat.ir

سلام خدمت شما
راحت چت یکی از بهترین چت روم های ایرانی در اون امکانات زیادی به کار برده شده دارای قالبی بسیار زیبا سرعت بالای چت امکانات بی نظیر و موزیک پلیر است در اونجا به نوعی پاتوق کده ای سالم از پسران و دختران ایرانی گاهی خارجی هست اگر امکانات داشته باشید میتوانید چت صوتی و تصویری کنید در ضمن به چند مدیر و چند ناظر احتیاج داریم اگه سریع ثبت نام کنید درجه بالای میگیرید روزانه اونجا به کاربران کارت شارژ موبایل بدون قرعه کشی داده میشه برای حمایت از ما میتوانید تشریف بیاورید و به دوستانتان هم خبر بدید لطفا. راحــــت چـت چت رومی عالی محفلی سالم برای شما دوستانتان. میتوانید به وبلاگ راحت چت هم سر بزنید
در ضمن ما در کار های طراحی انواع وبسایت فروش چت روم هک امنیت انواع طراحی ها و آموزشات با مبلغی اندک هم فعالیت داریم میتوانید در تماس باشید
Mail:rahatchat@gmail.com
Chat:rahatchat.ir
Site tarah: amiranweb.tk
Blog rahatchat: rahatchat.tk

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام...
ببخشید چند وقتی میشه یکم سرم شلوغ شده!!
وقت نکردم بیام ماشاا...چند تا آپ کردی
موضوع جالب پیدا کردم حتما آپ می کنم چیکار کنم آخه از هر چیزی خوشم نمیاد باید خیلی باحال باشه
حالا آپ کردم خبرت می کنم...
فعلا

سلام...
دیدم سایترو...خیلی باحاله...مثل سایت خودته ولی خب فکر کنم کامل ترم باشه...ولی فکر نمی کنی من برای نویسنده شدن یکم بی تجربه ام تازه موضوع وبلاگ شما علمی تاریخیه ولی من صرفا علمی کار می کنم!!فکر نکنم بتونم از پسش بر بیام...

مجتبی 1392/06/15 ساعت 23:35 http://www.filte-m.r98.ir

بچه ها این علامت هیتلر هست.
برا اطلاعات بیشتر میتونید این فیلم رو دانلود کنید.
Iron Sky
(موضوع این فیلم اینه که افراد هیتلر از زمان هیتر زنده هستند و به فضا فرار کردند و در سال 2019 به زمین حمله میکنند و ....)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد